تعریف کولر گازی پرتابل و بیان مزایای این کولر ها

آموزش های جامع فنی

تعریف کولر گازی پرتابل و بیان مزایای این کولر ها

کولر گازی پرتابل

توصیف کولر گازی پرتابل و ابلاغ مزایای این کولر ها

کولر گازی پرتابل یا این که کولر گازی قابل حمل , وسیله ای سرمایشی و گرمایشی است که اکثرا برای ساختمان های کوچک زمینه به کارگیری قرار میگیرد .

آشنایی با کولر های گازی پرتابل

این کولر بضاعت سرمایش و گرمایش را برای مکان های بزرگتر از ۳۰ متر ندارد . کولر پرتابل وضعیت ایستاده دارااست و دارنده ریموت است , همه اجزای آن درون یک یونیت قرار دارا هستند و نظیر اسپلیت یا این که کولر گازی ایستاده نصیب فرنگی ندارد ( کندانسور و اپراتور در یک یونیت میباشند ) .

کولر پرتابل برای همت درست برای سرمایش می بایست گرمای ساخت شده از مراحل سوز و سرما سازی را , به وسیله لوله ی خرطومی به خارج سوق دهی نماید . این کولر امکان ساخت گرما را هم دارااست , که به این مراد از هیتر به کارگیری می نماید و در‌این‌حالت‌ دیگر نیازی به لوله ی خرطومی وجود ندارد .

بیشتر اشخاصی که محفظه های کوچک دارا هستند و قصد دارا هستند در‌این محفظه ها از هوای عالی و مناسب فایده مند باشند از این دسته کولر ها به کارگیری می نمایند اگرچه به کارگیری از این کولر ها در بخش ها دیگر هم خالی از لطف وجود ندارد چون مزایای متعددی دارااست .

کولر گازی پرتابل

مزایای کولر گازی پرتابل نسبت به انواع دیگر کولر گازی

به‌دنبال به مزایای کولر های پرتابل پرداخته و تفاوت های آن را با دیگر اشکال کولر گازی ابلاغ میکنیم .

مزایای کولر گازی پرتابل یا این که قابل حمل ( تفاوت های این کولر با دیگر اشکال کولر گازی )

کولر های گازی پرتابل فراوان سبک و قابل حمل میباشند و به راحتی میتوانید آن را در هر محل نظیر سازمان ف منزل , اتاق , آشپرخانه و . . . نصب فرمایید .

کولر های گازی پرتابل صدای فراوان مقداری دارا هستند و عمدتا صرفا در هنگامی صدای آنها‌را خواهید شنید که خیلی ساکت باشد

نصب کولر گازی پرتابل فوق العاده شل است و ابدا نیازی به سرویسکار کولر گازی و یا این که نصاب ماهر وجود ندارد .

کولرهای گازی پرتابل یک محفظه کوچک و حدود ۳۰ متری را به خیر خنک می نمایند

مقدار برق مصرفی خیلی متعددی ندارند .

قابل به کارگیری بصورت در دست گرفتن از رویه به دور میباشند و در بعضا از دسته ها دارنده سیستم در دست گرفتن دوره میباشند تا به راحتی در حین های معین خاموش و پر‌نور شوند .

کولر گازی پرتابل ارزش متعددی ندارد و برای اشخاصی که خلل هزینه دارا هستند ارزان خیس همه می شود .

مارک های دارای اسم و رسم کولر گازی پرتابل در جمهوری اسلامی ایران به راحتی پشتیبانی فنی میگردند و سرویس ها تعمیر و عیب یابی کولر های گازی پرتابل به راحتی انجام می شود .

پباده سازی کولر گازی پرتابل در دسته های تازه فراوان شیک است و فضای متعددی نیز اشغال نمیکند .

غربال های این کولرها به راحتی در اختیار بوده و تا چند توشه امکان شستشو دارااست .

بنابر این درصورتی که قصد خرید یک کولر سوای درد راز و اندک صدا برای مکان های کوچک نظیر دفتر , دفتر کار و اتاق ها و ساختمان های کوچک را دارید , شایسته ترین آیتم , خرید کولر گازی پرتابل است . این کولر به راحتی نصب می شود و خلاف دیگر اشکال کولر های گازی نظیر اسپلیت , کولر های گازی ایستاده و یا این که کولر های گازی پنجره ای برای نصب نیاز به تخصص متعددی ندارد .

کولر گازی پرتابل به راحتی قابل جابجایی است و میتوانید سازه به نیاز محل آن را در اتاق تغییر و تحول دهید . از سایر مزایای آن امکان گرمایش است که برای این وضعیت از هیتر به کارگیری می نماید . این دستگاه مجهز به زمانسنج است و از روش ریموت می توانایی عصر پر‌نور و خاموش شدن آن را تهیه کرد .

مزایای کولر گازی پرتابل

کولر پرتابل دارنده در دست گرفتن از رویه به دور است و امکان تغییر و تحول سکو سوز و سرما و گرما را دارااست . پباده سازی شیک و زیبای این کولر به هواداران آن افزوده و از سایر مزایای آن نمایشگر ال سی دی و غربال قابل شستشو است .

این دسته کولرها دارنده دو گنجایش ۱۲۰۰۰ و ۱۵۰۰۰ میباشند و گاز دستگاه از دسته مبرد۴۱۰ تازه است که بازده بالایی دارااست .

در اینجا سوال پیش میاید که شایسته ترین دسته و مارک این کولر چیست؟ ارزش ها به چه شکل است؟ و کدام کولر برای خانه با دفتر ما مطلوب خیس است؟ به‌دنبال به جواب این سوال های میپردازیم .

اگر مشکلی برای این کولر ها پیش بیاید می بایست مطابق با راهبرد مطرح شده در مطلب عیب یابی و تعمیر کولر گازی مبادرت شود و درصورتی که تخصص آن را ندارید این مورد را به سرویسکار کولر گازی واگذار فرمایید .

 تفاوت کولر پرتابل و اسپلیت چیست؟

تفاوت کولر پرتابل و اسپلیت چیست؟

بطور کلی سیستم اسپلیت از دید اقتدار سرمایش و گرمایش نسبت به کولر پرتابل قادر خیس است و نسبت به میزان اقتدار سرمایش بیشتری دارااست .

این کولر نسبت به حجم سرمایشی که تولید می نماید , برق کمتری مصرف می نماید و برای محفظه های بزرگتر آیتم ی مطلوب تری نسبت به کولر پرتابل است . همینطور هزینه ای که یک کولر پرتابل نسبت به سرمایی که ساخت می نماید دارااست اکثر از کولر اسپلیت است .

کولر های اسپلیت فضایی از منزل را اشغال نمیکنند و روی دیوار نصب میگردند , بضاعت تامین سوز و سرما و گرما را برای محفظه های بزرگتر دارا هستند و صدای کمتری نسبت به کولر پرتابل دارا هستند .

مزایای کولر گازی پرتابل

علاوه بر اینها کولر های اسپلیت نواقصی هم دارا هستند که از آن ها می شود به نیاز به نصب آن ها اشاره نمود . این کولر ها به خدمت و مراقبت دایم احتیاج دارا هستند و کندانسور فرنگی آن میتواند به زیبایی ساختمان لطمه بزند .

بقیه مزایای کولر پرتابل در قبال اسپلیت

کولر پرتابل راحت خریداری شده , امکان جابجایی خیر دارااست و میتوانید به راحتی آن را در خانه جابجا فرمایید . این کولر نیازی به نصب ندارد و همینطور میتوانید هنگامی که دیگر نیازی به آن ندارید آن را در انبار بگذارید .

کولر های پرتابل به سیستم رطوبت زدایی و تصفیه هوا مجهز میباشند و یکی‌از خصوصیت های بارز آن ها همین خصیصه است .

ولی با این وجود کمبودهایی نسبت به اسپلیت دارااست که نمیتوان تکذیب کرد . به عنوان مثال این که این کولر نسبت به پرت داخلی اسپلیت سنگین وزن خیس است و به جهت اینکه کندانسور و اواپراتور را یکجا با نیز دارااست صدای بیشتری نسبت به کولر اسپلیت دارااست , نسبت به حجمی که دارااست امکان سرمایش و گرمایش کمتری نسبت به کولر اسپلیت دارااست .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!