معرفی کولر گازی اجنرال و ویژگی های این برند

آموزش های جامع فنی

معرفی کولر گازی اجنرال و ویژگی های این برند

کولر گازی

ویژگی های کولر گازی اجنرال

کولر گازی

بدون تردید یکی‌از برندهای برتر و مالامال فروش کولر گازی های اسپلیت و اینورتر در جمهوری اسلامی ایران کولر گازی اجنرال است که ایجاد مرزوبوم تایلند و موتور آن ذیل مدرک کارشناسی کمپانی کاوازاکی ژاپن است .

ساخت کولر گازی اوجنرال بر پایه ی نیازهای مردمان مستقر در خاورمیانه پباده سازی و به سطح ساخت رسیده است که در ساخت کولر های تازه , کمپانی اجنرال از تکنولوژی اینورتر هم به کارگیری کرده است .

کولر گازی امروزه به جهت هزینه بالای مصرف برق می بایست ناچیز مصرف یا این که به اصطلاح اینورتر باشد . ولی مراد از تکنولوژی اینورتر چیست؟ مکانیزم آن بدین شکل است : در کولرهای گازی کهن زمانی دمای آن را به عنوان مثال روی ۱۸ سکو تهیه می کردیم به محض این که دمای کولر به ۱۸ سکو می رسید کولر خاموش و مجدد بعد از گرم شدن دمای اتاق کولر خودکار مجدد پر‌نور میشد . این مراحل منجر وارد وارد شدن فشار به کولر گازی و استهلاک عمده آن میشد که علاوه بر این نکات مصرف برق نیز عمده و اکثر میشد . ولی در کولر گازی های اینورتر این خلل برطرف شده‌است و سیستم تهویه در اینورتر به نوعی پباده سازی شده که کمپرسور هیچ زمان بصورت بی نقص از مدار بیرون نمیشود تا برای پر‌نور شدن مجدد جریان بخواهد بلکه به دور حرکتی یا این که اقتدار موتور به دستکم خویش خواهد رسید تا برای خنک کردن دوباره محفظه نیاز به جریان برای شروع نباشد .

کمپانی اجنرال ( O ‘ GENERAL ) کار خویش را در قضیه ساخت و عرضه سیستم های تهویه مطبوع , از سال ۱۹۶۳ مقدمه نمود . ( اما شایان ذکر است که در آن بازه زمانی , کمپانی اجنرال کولرهای گازی ساخت خویش را با مارک تجاری فوجیتسو Fujitsu به بازار عرضه میکرد . )

اسپلیت ها و اشکال دسته های کولر گازی اجنرال که یکسری ده سال است با مارک ( O ‘ GENERAL ) شناخته میگردند , تحت عنوان یکی‌از کیفیت بالا ترین تولیدها در قضیه کولرگازی و اسپلیت در عالم موضوع اعتنا قرار گرفته اند .

با اعتنا به این که امکانات تهویه مطبوع و اعم از اشکال کولرهای گازی و اسپلیت در تیم کالاهای سرمایه ای میباشند ( و خیر فقط یک کالای مصرفی ) , براین اساس اکیدا پیشنهاد میکنیم این دسته کالاها را صرفا از وب سایت های تخصصی و پیش کسوت ای که بصورت ماهر عرضه کننده این امکانات میباشند خریداری فرمایید تا بتوانید با به کارگیری خوبتر از داده ها فنی و ظریف مطرح شده در آن ها اولا در شکل لزوم از مشورت کارشناسان و مهندسین تأسیسات ذی‌ربط فایده مند شوید و ثانیا کالای مطلوب خیس و با ارزش بهتری را تنظیم فرمایید و ثالثا ناگزیر به ردوبدل یا این که عودت کولر خریداری شده خویش ( تا ۷ روز ) نگردید , به دلیل آنکه که‌این ایام بعضا وب سایت های غیرتخصصی که خیر داده ها فنی دقیقی در این سو دارا هستند و خیر چه بسا دارنده یک متخصص و مشاور فروش تأسیسات میباشند , این امکانات را فقط با نگرش فروش یک متاع , به عنوان مثال نظیر فروش قهوه ساز ۲۰۰۰۰۰ تومانی که چه بسا آن را تا ۴۰۰۰۰۰ تومان میفروشند عرضه می نمایند!

همه کولر گازی و اسپلیت‌های مطرح شده در دماتجهیز , صرفا با کاغذ ضمانت و گارانتی کلیدی شرکتهای ذی‌ربط نظیر گلدایران , سام خدمت , تهویه نیا و . . . . عرضه میگردند .

کولر گازی اجنرال

عملکرد کولر اجنرال در ایران

کولرگازی

پباده سازی منحصربه‌فرد و همت بالای کولرهای گازی و اسپلیت های اجنرال در کنار خوشنامی و تبلیغات بزرگ , منجر شده تا مصرف کنندگان در سراسر عالم , استقبال گسترده ای از تولیدها این مجموعه داشته باشند .

امروزه در جمهوری اسلامی ایران , کولر گازی اجنرال , تحت عنوان یکی‌از قدرتمندترین و پرفروش ترین برندهای کولرگازی و اسپلیت شناخته می شود ; تداوم طولانی قطعات فنی و ارتفاع قدمت بالای کمپرسور این مال که تولید ژاپن بوده و در تایلند مونتاژ می شود , منجر شده این کولر ارزش بالاتری نسبت دیگر تولیدها شبیه داشته باشد .

آنچه می بایست درخصوص کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی اجنرال بدانیم

بطور کلی کمپانی اجنرال در ساخت کولرهای گازی و اسپلیت های خویش از اشکال کمپرسورهای روتاری , اسکرال و کمپرسورهای دارنده کیت اینورتر به کارگیری می نماید , همینطور کمپرسور عمده کولرهای گازی و اسپلیت های اجنرال از مارک تکامسه ایالات متحده است .

کمپرسور روتاری , همه گیرترین دسته کمپرسور در کولرهای گازی است , همینطور کمپرسورهای اسکرال عمدتا در کولرهای گازی ایستاده با گنجایش بالا به کارگیری می شود و نهایتا کولرهای گازی و اسپلیت هایی که کمپرسور آن ها دارنده کیت اینورتر است مصرف برق و انرژی کمتری دارا هستند و تحت عنوان کولر اسپلیت های ناچیز مصرف شناخته میگردند .

همینطور گاز مبرّد مستعمل در کولرهای گازی اجنرال معمولا از دو دسته R22 و R410 است .

شما میتوانید با مطالعه راهنمای تعیین هرمورد از کولر های گازی اجنرال , از دسته کمپرسور و گاز مبرّد به کار رفته در‌این تولیدها آگاه گردید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!