مراحل نصب کولرهای گازی

آموزش های جامع فنی

مراحل نصب کولرهای گازی

نصب کولر گازی دربرگیرنده نصب پنل داخلی و نصب پنل بیرونی می شود که می بایست اکانت شده و ظریف صورت پذیرد به این ترتیب نصب کولر گازی یا این که نصب کولر اسپیلت خویش را به یک نصاب کولر گازی کارشناس بسپارید . چنانچه به تعمیرات کولر گازی , تعمیر کولر گازی در تهران , نصاب کولر گازی شرق تهران , نصاب کولر گازی غرب تهران , نصاب کولر گازی جنوب تهران , نصاب کولر گازی در کرج , نصاب کولر گازی جنرال و … احتیاج داشتید با ما تماس حاصل نمایید .

مراحل نصب کولرهای گازی / نصاب کولر گازی

نصاب کولر گازی تهران :

نصب کولر گازی و فعال سازی کولر گازی به دلیل این‌که از دو پنل داخلی و فرنگی درست شده , بایستی به وسیله نصاب کولر گازی صورت پذیرد به این دلیل‌که نیاز دارااست که بوسیله کابل برق و لوله های مسی هر دو پنل به نیز متصل شده و در محل قابل قبولی نصب گردند پس جهت نصب کولر گازی خویش یا این که نصب کولر گازی اسپیلت در تهران و بقیه نقاط جمهوری اسلامی ایران به طور به طور کامل حرفه‌ای و تخصص و با رعایت اصول نصب و فعال‌سازی با , کارا باما تماس گرفته تا شایسته ترین نصاب کولر گازی نزد شما اعزام شود . نصاب کولر گازی

پروسه نصب کولر گازی :

نصب یونیت بیرونی کولر گازی
نصب یونیت داخلی کولر گازی
نصب برق کولر گازی و ابزارهای الکترونیکی آن که مشتمل بر فیوز مطلوب از گونه فیوز کندکار و همینطور کابل استاندارد
انجام لوله کشی کولر گازی
وکیوم کردن کولر گازی
در هنگام نصب کولر گازی بدین نکته دقت فرمایید که محل نصب یونیت بیرونی بایستی فراتر از یونیت داخلی باشد .

نصاب کولر گازی

نصب یونیت بیرونی کولر گازی اسپیلت / نصاب کولر گازی

۱ . محل نصب یونیت بیرونی کولر گازی بایستی استحکام واجب برای تحمل وزن دستگاه را داشته باشد و تا جایی که می شود در معرض تابیدن بی واسطه آفتاب نباشد زیرا سبب ساز کاهش تلاش سرمایی کولر گازی می‌شود .

۲ . محل نصب بایستی به جور ایی گزینش گردد که هوای خروجی و صدای دستگاه , برای همسایگان مزاحمت تولید نکند .

۳ . محل ورود و خروجی کولر گازی نباید پوشانده شود و می بایست طوری نصب شود که هوای مایحتاج به راحتی به وسیله آن دمیده شود .

۴ . دقت فرمائید در محل نصب , خطر نشت گازهای قابل اشتعال وجود نداشته باشد .

۵ . فضای حتمی برای نصب و عملیات خدمت را در حیث بگیرید و چنانچه یک‌سری دستگاه یونیت بیرونی است , مسافت دست‌کم ۸۰ سانتی متر را رعایت نمائید .

۶ . محل نصب یونیت بیرونی کولر گازی چه بسا الامکان نزدیک خروجی دودکش , هود آشپزخانه و محل های آلوده و کثیف به ذرات آویزان در هوا نباشد زیرا این چربی ها منجر آلوده و کثیف شدن مرحله کویل کندانسور می‌گردد و پیرو آن ضریب انتقال حرارت کاهش مییابد . نصاب کولر گازی

نصب یونیت داخلی کولر گازی اسپیلت :

۱ . یونیت داخلی در حوالی یا این که مجاورت وسایل گرمازا نصب نشود و می بایست محل نصب دست‌کم یک متر با دیگر وسایل برقی اعم از صوتی چهره ای و … مسافت داشته باشد .

۲ . ابتدا نقشه ورقه پشتی یونیت و حالت شکاف ها را با قلم روی دیوار انتخاب نمایید نصاب کولر گازی آن گاه عملیات شکاف کاری را استارت فرمائید . دقت نمایید رخنه‌ می بایست نسبت به خارج مقداری شیب داشته باشد .

۳ . به موقعیت خروجی لوله آب کندانسور دقت فرمایید چرا‌که هر نوع نشتی از محل اتصالات باعث تخریب رنگ و تبله کردن دیوار می شود .

۴ . لوله تخلیه آب , کابل برق و لوله های مسی رفت و بازگشت را به وسیله نوار پرایمر به طور یک تیم لوله ببندید و دقت نمائید لوله تخلیه آب در زیرترین سطح های افقی قرار گیرد .

۵ . هنگام تعیین محل نصب اعتنا نمایید محلی را تعیین نمایید که اتصال فی مابین یونیت بیرونی و داخلی راحت باشد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!