آموزش چگونگی انجام لوله کشی روکار شوفاژ

آموزش های جامع فنی

آموزش چگونگی انجام لوله کشی روکار شوفاژ

لوله کشی روکار شوفاژ

یادگرفتن چگونگی انجام لوله کشی روکار شوفاژ
چگونگی انجام لوله کشی روکار شوفاژ

در قبل سیستمهای گرمایشی ساختمان ها اکثر وقت ها بخاری بوده و در مواقعی که ساختمان از واحدهای متعددی تشکیل می شده‌است موتورخانه و شوفاژخانه بوده است . هریک از سیستمهای دیرین اشتباهات خویش را داشته و دارا‌هستند . لوله کشی شوفاژخانه به دو چهره روکار و توکار در محل های متفاوت اجرا می شود . به جهت بالارفتن هزینه و صرف مجال در لوله کشی شوفاژ توکار , در برخی مورد ها از لوله کشی روکار شوفاژ استعمال می شود .

برای شناخت با طریق کار شوفاژخانه , مطالعه مقاله‌ها شوفاژخانه چه‌طور کار می‌نماید و کارکرد شوفاژخانه ( بزودی ) را برای شما خوانند‌گان گرامی سفارش می‌کنیم .

لوله کشی روکار شوفاژ

سیستم های گرمایشی قدیم و معایب ان ها:

به جهت گران شدن بها سوخت و مصرف بسیار گاز , دیگر استعمال از بخاری مقرون به صرفه نمیباشد .

موتورخانه ها و شوفاژخانه های دیرین دارنده لوله کشی های آهنی و گالوانیزه بوده اند که به مرور مجال مبتلا فرسودگی گردیده اند .

زنگ زدگیِ باطن لوله های آهنی سبب انباشته شدن جرم در باطن لوله ها و بسته شدن مسیر آب گرم و در سود عالی کار نکردن شوفاژها می شود .

تحت عنوان یك اصل كلی در لوله کشی , اصلا مجاز به گزینش مسیر افقی بر روی دیوار در عملیات لولهكشی تو كار لوله های نیوپایپ نیستیم . بدین ترتیب , این لولهها باید مسیرهای افقی را در كف طی كرده و دقیقا از تحت شرایط مکانی شیر آلات ساختمانی وارد اتصالات نصب شده در دیوار شوند .

همینطور به هیچ عنوان , نمی توانیم وزن مازاد روی لوله های نصب شده سیستم لوله كشی نیوپایپ اعمال نماییم . به همین بهانه , قرار گیری وزن شیرهای حساس و فرعی واحدها , وزن شیر آلات بهداشتی , وزن كلكتورها و . . . بر روی لوله ها به هیچ وجه مجاز نمی‌باشد و در اینگونه مورد ها باید از یک‌سری صفحه های نصب منحصربه‌فرد برای تحمل وزن بقیه امکانات استعمال كرد .

لوله کشی روکار شوفاژ

استفاده از لوله های پلی اتیلن و ۵لایه در لوله کشی شوفاژ

اینک از لوله های پلی اتیلن و لوله های ۵لایه برای مسیرهای لوله کشی بویژه در رادیاتورها استعمال می شود . برای دوری از جراحت های بیش تر و همینطور کاهش مخارج مازاد سفارش ما بجای استعمال از رادیاتورها با لوله کشی های دیرین و جایگزینی خوب برای بخاری , لوله کشی روکار و استعمال از پکیج با تکنولوژی روز هست ; که درین عملیات لوله های فرسوده دیرین در جای خویش ما‌نده و برای دوری از فساد اضافه و نم زدگی ساختمان , آب باطن آنان تخلیه شده و مسدود می گردند و در کمترین فرصت لوله کشی روکار با پباده سازی مطلوب و با هزینه ای کمتر انجام می شود .

مزیت های استفاده از لوله های ۵ لایه در لوله کشی

ساختمان علاوه بر صرفه جویی انرژی , هوایی متعادل در خانه خویش داراست . از خطرها احتمالی پخش گاز دی اکسید کربن حاصل از بخاری ها دوری می شود .

داکت کشی در سیستم لوله کشی آب ساختمان , علاوه بر مزیت های بیان شده , قادر است جلوه زیبایی به لوله کشی روکار ببخشد . پروژه لوله کشی روکار , لوله کشی پکیج , رادیاتور و داکت کشی – جناب آقای اشتری , یک کدام از پروژه های لوله کشی روکار اجرا شده بوسیله مجموعه تاسیسات ۲۴ ساعته اسماعیلی است که برای دیدن تصاویر و توضیحات مرتبط با آن , می‌توانید بر روی لینک و پیوند پروژه کلیک فرمائید .

با دقت به مدفون بودن لوله های توکار و احتمال پوسیدگی این لوله ها و غیرقابل بهره‌برداری بودن لوله های دیرین , در یه خرده از تایم ها بدون چاره به لوله کشی دوباره می شویم .

از سویی دیگر , عدم وجود سیستم لوله کشی شوفاژ توکار و تبدیل شدن سیستم گرمایشی آبگرمکن – بخاری به پکیج هم به وجودآوردنده این الزام برای ما محسب می شود . درین دسته مواقع و با دقت به بها اجرا و حقوق و دستمزد عملیات ساختمانی , هزینه تمام شده لوله کشی توکار شوفاژ زیاد گران خواهد شد . از این رو اجرای لوله کشی شوفاژ و پکیج روکار یک کدام از شایسته ترین رویکرد ها برای سیستم رادیاتوری است .

برای مطالعه در امر کاربرد لوله های ۵ لایه در لوله کشی شوفاژ , می‌توانید به نوشته‌علمی لوله کشی شوفاژ با لوله های ۵ لایه مراجعه فرمائید . همینطور مطالعه مقاله‌ها لوله کشی روکار و اتصالات لوله کشی آب ساختمان , قادر است پاسخگوی سوال ها شما در موضوع های شبیه باشد .

لوله کشی روکار شوفاژ

با دقت به این‌که لوله کشی روکار شوفاژ , در معرض روءیت کرد بدون واسطه قرار می‌گیرد , استعمال از یک‌سری نقشه لوله کشی شوفاژ و سایز بندی مطلوب لوله ها , حتمی به لحاظ می‌آید .

گفتنی است که لوله کشی کامپوزیت , سه لایه فویل دار , لوله کشی پنج لایه پرسی و فیتینگی و لوله کشی تک لایه سپید اعم از گونه های لوله هایی می باشند که استعمال از آنان در لوله کشی روکار رادیاتور شوفاژ و پکیج پیشنهاد می شود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 2/5]

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!