شناخت کاربردهای چهارچوب کمکی توالت فرنگی

آموزش های جامع فنی

شناخت کاربردهای چهارچوب کمکی توالت فرنگی

در دنیای امروز شرکت های مختلف برای بازاریابی به دنبال راه هایی می گردند که استفاده از وسایل و کاربردشان را راحت تر کنند. افرادی هم وجود دارند که نمی توانند به دلایلی مثل کهولت سن یا مشکلات جسمانی راحت از توالت استفاده کنند، در راستای این قضیه برای این افراد وسیله ای به نام چهارچوب کمکی توالت فرنگی اختراع شده است.

معرفی چهارچوب کمکی توالت فرنگی

برای آشنایی با چهارچوب کمکی توالت فرنگی باید بدانید این وسیله با داشتن دسته های فلزی و پلاستیکی فشار وارد شده به کمر افراد را کاهش میدهد.

سایت برچسب با ارائه بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات لوله کشی و لوله بازکنی به شما در سراسر تهران کمک میکند تا بتوانید انواع گرفتگی های لوله های فاضلاب منزلتان را در کمترین زمان و با هزینه مقرون به صرفه برطرف نمایید. شهرک گلستان، یکی از مناطق تحت پوشش لوله بازکن های سایت برچسب می باشد که برای دریافت خدمات لوله بازکنی شهرک گلستان باید بر روی لینک آن کلیک کنید سپس از طریق این صفحه می توانید لوله بازکن های دیگر مناطق تهران را در کادر جستجو سرچ کرده و به اطلاعات تماس آنها دسترسی نمایید.

تفاوت اصلی چهارچوب کمکی توالت فرنگی با دستگیره کمکی

هر دو وسیله در نشستن و پا شدن به افراد سال خورده کمک می کند، اما چهارچوب کمکی توالت فرنگی ویژگی هایی دارد که آن را از دستگیره کمکی کارامدتر و متفاوت تر می کند.

شما برای نصب چهارچوب کمکی توالت فرنگی نیاز به پیچ و دریل کاری ندارید، در حالی که دستگیره را باید با پیچ به دیوار وصل کنید فرد در استفاده از چهارچوب کمکی تسلط بیشتری روی نشستن و بلند شدن خود دارد و امکان لیز خوردن او کمتر است و از همه مهمتر  چهارچوب های کمکی از لحاظ قیمت مقرون به صرف تر می باشند.

آشنایی با ویژگی های خوب چهارچوب کمکی توالت فرنگی

  • اینگونه توالت ها در دسته بندی توالت های طبی قرار میگیرند زیرا نشستن و بلند شدن را راحت میکنند.
  • چهارچوب کمکی توالت فرنگی به دلیل داشتن پایه های پلاستیکی در برابر لغزش مقاوم هستند.
  • این وسیله روی انواع توالت ها نصب شده و پوشش ضد آب ان از زنگ زدگی جلو گیری میکند.
  • شما می توانید ارتفاع چهارچوب کمکی توالت فرنگی را تنظیم کنید و بدون نیاز به نصب از پیچ و دریل استفاده کنید.
  • وزن این وسیله سبک است و به صورت ساده ای نصب و مونتاژ میشود.
  • دستگیره های نرم و مقاوم از جنس آلاستومز تزریقی دارد.

اگر متوجه هر گونه گرفتگی در توالت فرنگی خود شدید، می توانید از فنی کارهای ماهر سایت برچسب در سراسر تهران حتی نیمه شب کمک بگیرید و ترس از بالا زدن چاه و یا اینکه لوله بازکن نمی تواند شبانه کار شما را انجام دهد نداشته باشید. همانطور که گفتیم این خدمات به صورت پیوسته و در تمام مناطق تهران به شما عزیزان قابل ارائه می باشد کافیست علاوه بر سرویس مورد نظر خود منطقه ای که می خواهید برای آن درخواست دهید همانند لوله بازکن نلسون ماندلا سرچ نمایید.

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!