راهنمای تعمیر فلاش تانک یا سیفون توالت در خانه

آموزش های جامع فنی

راهنمای تعمیر فلاش تانک یا سیفون توالت در خانه

به طور کلی پس از گذشت چند سال از ساخت یک خانه ممکن است اجزای آن دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. ممکن است پس از مدتی سیفون توالت یا فلاش تانک عملکرد درستی نداشته و نیاز باشد که آن را تعمیر کنید تا از هدر رفتن آب جلوگیری شود. قرار است در ادامه مطلب شما را با نحوه ی تعمیر فلاش تانک توالت بیشتر آشنا نماییم تا چنانچه خودتان اقدام به این امر می کنید بتوانید از عهده آن بر بیایید.

عیب یابی سیفون؛ اولین گام تعمیر فلاش تانک توالت

در زمان تعمیر فلاش تانک توالت پیش از این که کاری را انجام دهید لازم است ابتدا مشکل آن را به دقت تشخیص دهید و به طور کلی سه دلیل رایج برای مشکل داشتن فلاش تانک وجود دارد که شامل موارد ذیل است:

  • زمانی که فلوتر خراب باشد
  • واشر های لاستیکی خراب شده باشند
  • خرابی در دسته فلوتر و اتصالات پلاستیکی

همان طور که می دانید فلاش تانک ها یکی از تجهیزات ضروری در هر سرویس بهداشتی می باشند که در محفظه ی خود آب را نگه می دارند که وظیفه تمیزی کاسه توالت و هدایت فضولات به سمت چاه فاضلاب را به عهده دارند.
از این رو گاهی ممکن است با ظهور هر خرابی در فلاش تانک، این وسیله نتواند وظیفه ی خود را به خوبی انجام دهد و به این ترتیب چاه فاضلاب شما دچار گرفتگی گردد که در این مواقع می توانید از خدمات لوله بازکنی در شرق تهران، غرب، شمال و جنوب که سایت ارائه دهنده آن لوله بازکنی برچسب می باشد استفاده نمایید و با حداقل کثیف کاری و پرداخت هزینه منصفانه مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب خود را سریعاً برطرف کنید.

نحوه تعمیر فلاش تانک توالت در زمان خرابی فلوتر

در سیستم فلاش تانک کنترل حجم مایع، برعهده فلوتر می باشد و این وسیله یکی از علل های عمده خرابی فلاش تانک است که می تواند باعث نگه داشتن آب داخل فلاش تانک، ریختن حجم خیلی کم آب و نیز نشتی آب به صورت دائم شود که در این مواقع باید برای تعمیر فلاش تانک اقدام نمود.
برای رفع این مشکل ابتدا باید شیر ورودی را بسته و محتویات سیفون را خالی کنید و سپس مخزن را از لوله ها جدا کنید. وقتی که حجم آب فلاش تانک کمتر شد برای بیشتر شدن حجم آب، پیچ تنظیم فلوتر را به طوری که فلوتر بالا قرار بگیرد بپیچانید و اگر فلوتر شناور نبود باید آن را تعویض کنید. برای آشنایی با فلوتر و نیز آموزش تعمیر فلاش تانک می توانید از مقاله های سودمند سایت برچسب استفاده نمایید.

تعمیر فلاش تانک توالت با تشخیص خرابی در واشرها

در صورتی که متوجه شدید آب از بدنه فلاش تانک چکه می کند ابتدا باید در فلاش تانک را باز نمایید و از واشر آن بازدید کنید، سپس واشر های جدا شده را جا بیندازید در واقع شما باید تمام قطعاتی که دارای واشر هستند را سفت کنید و یا در صورت نیاز واشرها را تعویض نمایید و به این ترتیب به تعمیر فلاش تانک توالت بپردازید.

در صورت مواجهه با بوی بد فاضلاب توالت و یا گرفتگی، سایت برچسب خدمات فوری و شبانه روزی به شما عزیزان در تمام مناطق تهران ارائه می دهد که اعزام تکنسین لوله بازکنی سید خندان به صورت شبانه روزی از جمله آنهاست. همانطور که مشاهده می کنید برای جستجوی سرویس مورد نظر خود باید منطقه محل سکونتتان را همراه با آن سرچ نمایید تا بتوانید از خدمات افراد همان منطقه که به شما نزدیکترند، بهره مند شوید.

خرابی اتصالات پلاستیکی و تعمیر فلاش تانک توالت

ممکن است در قطعات پلاستیکی فلاش تانک شکستگی یا خرابی پیش بیاید. اتصالات پلاستیکی که بیشتر باعث نیاز به تعمیر فلاش تانک می شوند در واقع مهره هایی هستند که قطعات را سر جایشان نگه می دارند و یا دسته زنجیری که متصل به فلوتر است و گاهی دچار شکستگی می شود که می توان آن را تعویض و یا تعمیر کرد.

یک روش کاربردی برای تعمیر انواع فلاش تانک توالت

گاهی اوقات پیش می آید که فلوتر فلاش تانک به خوبی بسته نمی شود و این امر باعث تخلیه آب در فلاش تانک شده که در این صورت شما باید شیر ورودی فلاش تانک را بسته و آن را خالی نمایید و سپس زمانی که فلوتر سر جای خود ایستاد، دوباره مخزن را باز کنید به این ترتیت با استفاده از این روش ساده می توانید به تعمیر فلاش تانک توالت خود بپرازید.

جهت ثبت درخواست خود برای دریافت فوری خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران، در هر زمان و هر مکان، کافیست به آدرس www.barchasb.net مراجعه کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!