تکنیک های رفع گرفتگی لوله آشپزخانه

آموزش های جامع فنی

تکنیک های رفع گرفتگی لوله آشپزخانه

یکی از بزرگترین مشکلاتی که می‌تواند در منزل برای بانوان به وجود بیاید گرفتگی لوله آشپزخانه است، چرا که این اتفاق برای چندین ساعت روند انجام کارها را مختل می کند. راه های زیادی وجود دارد که بتوانید این مشکل را در خانه حل کنید، آن هم با روش هایی که حتی فکرش را هم نمی کنید. هدف از ارائه این مطلب آشنایی شما با ترفندهای رفع گرفتگی لوله آشپزخانه می باشد.

دو روش جادویی برای رفع گرفتگی لوله آشپزخانه

دلایل مختلفی برای گرفتگی لوله آشپزخانه وجود دارد، مانند ورود اشیا و یا پسماندهای غذایی. اما شما به راحتی با دو روش کاربردی می توانید این مشکلات را حل کنید و در صورت رفع نشدن مشکلتان جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ زیرا سایت برچسب در تمام مناطق تهران نزدیکترین لوله بازکن ها را برای شما به محل اعزام می کند.
از این رو با خیال راحت و بدون نیاز به مراجعه حضوری خصوصاً در ایام کرونا، می توانید از منزلتان اینترنتی خدمات قیمت مناسب و کاملا تضمینی برای چاه بازکنی و رفع بوی بد فاضلاب دریافت نمایید به عنوان مثال با سرچ چاه بازکنی شهران تکنسین همین منطقه حتی اگر گرفتگی در ساعاتی از نیمه شب اتفاق افتاده باشد خود را سریعاً به شما می رسانند و گرفتگی در هر بخش از لوله های فاضلاب منزلتان اتفاق افتاده باشد رفع می نمایند.

تأثیر لوله بازکن دستی در رفع گرفتگی لوله آشپزخانه

این وسیله می‌تواند به شما در رفع گرفتگی های ساده کمک کند و ویژگی خوب آن این است که به راحتی در هر خانه ای پیدا می شود. برای انجام این کار باید بخش پلاستیکی تلمبه را روی چاه قرار داده و با ایجاد فشار خلع ایجاد کنید تا مواد موجود در چاه از آن خارج شده و به این ترتیب بتوانید پسماندها و مواد زائدی را که اصلی ترین علت گرفتگی لوله آشپزخانه می باشد قبل از تشدید میزان گرفتگی برطرف نمایید.

استفاده از جوش شیرین و یا سرکه در رفع گرفتگی لوله آشپزخانه

تقریباً در تمامی منازل جوش شیرین و سرکه پیدا می شود و این مواد با خاصیت اسیدی که دارند، قادر به از بین بردن گرفتگی ها و رسوبات لوله ها می باشند. برای رفع گرفتگی لوله آشپزخانه با جوش شیرین یک فنجان از آن را با سه فنجان آب جوش ترکیب کرده و درون لوله بریزید. پس از گذشت چند ساعت برای پایان دادن به این روند مقداری آب جوش درون چاه بریزید و خواهید دید که علاوه بر رفع گرفتگی، بوی بد را نیز از بین برده است.

از طرف دیگر برای استفاده از سرکه در رفع گرفتگی لوله آشپزخانه، ابتدا یک لیوان سرکه را درون چاه ریخته و سپس پس از نیم ساعت به آن آب جوش اضافه کنید و بدین صورت با وسایل ساده به راحتی گرفتگی ها را رفع کنید. در نظر داشته باشید که شما در هر ساعت از شبانه روز، بدون هیچ محدودیتی می توانید از خدمات لوله بازکنی برچسب در همه نقاط تهران استفاده نمایید و رفع گرفتگی لوله آشپزخانه را به لوله بازکن های ماهر بسپارید.

چه چیزهایی باعث ایجاد گرفتگی در لوله آشپزخانه می شوند؟

این اصطلاح را زیاد شنیده اید که پیشگیری بهتر از درمان است و در صورتی که شما دلایلی که باعث ایجاد گرفتگی در لوله آشپزخانه می شود را بشناسید، می توانید از بروز این اتفاق جلوگیری کنید.

ورود پسماند مواد غذایی داخل چاه؛ یکی از دلایل گرفتگی لوله آشپزخانه

زمانی که در سینک ظرفشویی مشغول شستن ظروف هستید، ممکن است که باقیمانده هایی از غذا مانند برنج لوبیا تفاله های چای و غیره وارد لوله شده و به تدریج گرفتگی به وجود بیاورند. البته برای جلوگیری از این اتفاق دو راهکار وجود دارد استفاده از سبد ظرفشویی و گذاشتن توری مناسب سر سینک که مانع از ورود این مواد به داخل چاه می شود.

شست و شوی چربی ها با آب سرد

شستن ظروف با آب سرد نیز می  تواند در لوله گرفتگی ایجاد کند؛ زیرا برخورد آب سرد با چربی باعث نیمه جامد شدن آن می شود و بسیاری از افراد با این تفکر که روغن مایع است توجهی به این مورد نمی کنند.

ورود اشیا از طریق افتادن در لوله آشپزخانه

ممکن است در حین انجام آشپزی در آشپزخانه و یا بازی کودکان اشیا و یا مواد غذای وارد چاه شود و در صورتی که شما سر کفشور را نبسته باشید، دچار گرفتگی شدید خواهید شد.

عدم توجه به گرفتگی لوله آشپزخانه در هنگام شستشو

در حین شستشوی آشپزخانه، تمام آشغال های اطراف آن همراه آب وارد چاه می شود و در صورتی که شما سرچاه توری نبسته باشید، لوله آشپزخانه شما دچار گرفتگی خواهد شد. بنابراین در هنگام شستشو حواستان به دستمال، تارهای مو و یا تکه های غذا باشد.

در صورت نیازمندی به لوله بازکنی، آن را از ما بخواهید. زیرا همانطور که گفته شد، سایت برچسب از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران را تحت پوشش قرار داده است.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!