نصب فلاش تانک در انواع مختلف فقط در ۵ دقیقه

آموزش های جامع فنی

نصب فلاش تانک در انواع مختلف فقط در ۵ دقیقه

در زمان ساختن یک خانه پس از نصب توالت مهمترین کاری که باید انجام شود نصب فلاش تانک است وجود فلاش تانک به واسطه اینکه آب را برای تمیز کردن و شستن کاسه توالت برای حذف آلودگی ها تخلیه می‌کند اهمیت زیادی دارد. به طور کلی فلاش تانک ها به دو دسته توکار و روکار تقسیم می شود و هر کدام روش نصب خاصی دارند که در این مقاله به معرفی انواع آن خواهیم پرداخت.

آشنایی با انواع مدل های فلاش تانک روکار و توکار

  •  فلاش تانک های رو کار: با کشیده شدن زنجیر آب را تخلیه می کنند و همه اجزای فلاش تانک روی دیوار نصب شده و قابل رویت می باشند.
  •  فلاش تانک های توکار: به وسیله دکمه و کلید آب را تخلیه می کنند لوله کشی این فلاش تانک ها داخل دیوار بود و قابل رویت نمی باشند و برای سرویس بهداشتی های کوچک مناسب اند.

چنانچه با استفاده مرتب از انواع فلاش تانک توکار و روکار، لوله های چاه فاضلاب سرویس بهداشتی شما همچنان گرفته است و آب را به سختی از خود عبور می دهد می توانید از خدمات سایت برچسب برای باز کردن آن با انتخاب منطقه مورد نظر خود استفاده نمایید. خدمات شبانه روزی لوله بازکنی سعادت آباد سایت برچسب و دیگر مناطق تهران به صورت پیوسته و با قیمت های مناسب برای شهروندان خوب تهرانی در محل ارائه می شود.

نحوه نصب فلاش تانک روکار چگونه است؟

اینگونه فلاش تانک ها قدمت بالایی دارند و در هر ارتفاعی نصب می‌شوند برای نصب فلاش تانک روکار قبل از هرکاری باید قطعات آن را روی مخزن سوار کنید و پمپ تخلیه را داخل مخزن طوری قرار دهید که واشر آب بندی زیر آن قرار بگیرد سپس پمپ را با مهره محکم کنید. سیستم نصب این نوع فلاش تانک ها یکی است و برای نصب آن ها می توانید از دفترچه راهنما کمک بگیرید.

در مرحله بعد باید پمپ را به وسیله رابط دکمه فشاری وصل کنید و از طریق حلقه بین رابط محور پمپ و دکمه فشاری را انجام دهید و در آخرین مرحله لوله ها را از پایین به هم وصل کنید و سپس زانوی های ۲۵ درجه مخزن را جا بیندازید و محل بسته روی مخزن را برای تنظیم درست سوراخ پیچ ها علامت گذاری کنید و پس از از خارج کردن بست آن را به دیوار پیچ کنید. دقت کنید که فلاش تانک را در مرحله کارگذاری سنگ توالت نصب کنید زیرا پس از نصب سنگ دیگر این کار امکان پذیر نیست.

در صورت بروز هر گونه مشکلی کار خود را به متخصصین سایت برچسب بسپارید تا در کمترین زمان ممکن آن را حل کنند. خوب است بدانید که این افراد انواع گرفتگی های مربوط به توالت فرنگی و ایرانی را در محل با حداقل کثیف کاری و در کمتر از ۱ ساعت برای شما انجام می دهند که می توانید به مشخصات این افراد در مناطق مختلف تهران با کلیک بر روی لوله بازکنی شرق تهران دست یابید کافیست در کادر جستجو منطقه ای که برای آن نیاز به لوله بازکن دارید وارد نمایید.

نکات مهم هنگام نصب فلاش تانک روکار

  • لاستیک آب بندی بین لوله و توالت نباید مسیر خروج آب را ببندد و حداقل ۳ سانتیمتر باید بین آن فاصله را رعایت کرد.
  • حتماً باید دو بازوی تنظیم‌کننده دهانه مخزن در جای خود نصب شود.
  • ارتفاع استاندارد نصب فلاش تانک باید معمولاً بین ۱ و نیم متر تا یک و هشت دهم متر باشد.
  • فلوتر باید به صورت عمود بر محور مخزن نصب شود.

با انجام صحیح و دقیق این مراحل در نصب فلاش تانک می توانید از عملکرد درست آن اطمینان حاصل کنید اما در صورت بروز هر مشکلی جای نگرانی نیست سایت برچسب در سریعترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی می کند.

آشنایی با طریقه نصب فلاش تانک توکار

  • برای نصب فلاش تانک توکار ابتدا دفترچه راهنما را دقیق مطالعه کنید.
  • در مرحله اول قطعه استپ را به کاسه توالت متصل کنید تا از بسته شدن مسیر آب جلوگیری کند و تا اتمام کار نصب درپوش قطعه را روی آن قرار دهید تا مواد زائد به آن وارد نشود.
  • لوله ها را دقیق و محکم به هم متصل کنید و سپس قطعه فلوتر را جهت انشعاب در جای خود ببندید و از بیرون مهره آن را محکم کنید.
  • از سوراخ لوله روبروی فلوتر طناب کششی و گره گیر را وارد کنید و درون بست گیره قرار دهید و مهره طناب کششی را داخل سوراخ جانبی به گونه ای نصب کنید که جهت فلش آن به بالا باشد.
  • سپس دست آن را با دقت و بدون دستکاری مهره کاسه‌ ای زیر بدنش منطبق بر لوله‌ها کنید و به اندازه ۱۰ الی ۲۵ میلیمتر به پایین فشار دهید.
  • بست پشتی را که از بالای مخزن فلاش تانک بیرون زده علامت گذاری کنید سپس آن را جدا کرده و روی محل علامت ۱۰۰ قرار دهید اکنون پلاشان را بر روی بسته پشت طوری قرار دهید کلوله داخل خروجی پمپ قرار گیرد.

توجه: نصب فلاش تانک توکار از روی کار سخت تر بوده و دقت و حوصله بیشتری لازم دارد.

چند نکته مهم و ارتفاع نصب فلاش تانک توکار

  • فلاش تانک به اندازه ۲۵ میلیمتر قابلیت جابجایی و حرکت روی لوله را داشته باشد.
  • بعد از نصب فلاش تانک بهتر است لوله تخلیه آن را روی ۱۰۰ درصد تنظیم کنید.
  • ولوم نیم تخلیه را باید به سمت علامت مثبت بچرخانید.
  • ارتفاع نصب فلاش تانک توکار ۱۸۰ سانتی متر از کف می باشد.
  • از انواع مختلف فلاش تانک های توکار می توان به نوعی کلاسیک و والهنگ اشاره کرد یا به عنوان نمونه اولترا اسلیم و اکو پارس را می توان نام برد.
  • ارتفاع نصب فلاش تانک دکمه ای را زیاد بالا و یا پایین نباید گرفت و همان ۱۸۰ سانتی متر مناسب است است.

نحوه نصب قطعات فلاش تانک ایرانی یا هر فلاش‌ تانک دیگری باید با دقت انجام شود چرا که ممکن است حتی اگر یک واشر آن را اشتباه نصب کنید فلاش تانک کار نکند.

پس از نصب فلاش تانک آن را امتحان کنید و در صورتی که درست کار نکرد حتماً با یک متخصص در این زمینه مشورت نمایید.

جالب است بدانید که فلاش تانک ها نیاز به سرویس دارند، چرا که اگر بعد از مدتی کار خود را به خوبی انجام ندهند، میتوان با استفاده از قطعات یدکی آنها آن ها را تعمیر کرد، و برای سرویس فلاش تانک بهتر است درهمان ابتدا که متوجه عدم درستی کارکرد آن شدید با تعمیرکا ر و نصاب فلاش تانک تماس بگیرید و موضوع را با ایشان درم یان بگذارید.

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 5/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!