نحوه لوله کشی توالت فرنگی

آموزش های جامع فنی

نحوه لوله کشی توالت فرنگی

 

نوع لوله کشی در ساختمان به خصوص در توالت های فرنگی به جهت سبک و نوع سازه های امروزی به یک چالش تبدیل شده است. در ساخت و سازهای امروزی توجه و اهمیت خاصی به لوله کشی در ساختمان و منازل می دهند لذا برای لوله کشی فاضلاب توالت باید تعبیه مناسب صورت گیرد که در آینده ساکنان آن منزل دچار مشکلاتی از قبیل گرفتگی لوله،نشتی لوله،پرشدن و بالازدگی لوله فاضلاب نشود.

برچسب به شما این امکان را میدهد مشکلاتی از قبیل لوله کشی توالت فرنگی فاضلاب خانگی، نصب و جابجایی توالت فرنگی، لوله کشی دیواری توالت فرنگی، رفع انواع گرفتگی ها، برطرف کردن نشتی و ترک خوردگی لوله فاضلاب، مقابله با بالازدگی چاه و… به راحتی برطرف کنید.

چه نکاتی راهنگام لوله کشی توالت رعایت کنیم؟

آگاهی و دانستن بیش از پیش این مطالب میتواند مانع رخداد مسائلی همچون گرفتگی و بالازدگی لوله فاضلاب توالت شودکه رعایت آن بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به آن نکات طلایی میپردازیم.

نصب لوله ها در مسیری مستقیم، صاف، موازی

لوله ها باید در مسیری مستقیم و موازی و با فاصله ی حداقلی ۵ سانتی متری کنارهم قرار گیرند و زاویه ی نصب لوله ها نباید بیشتر از ۴۵ درجه باشد. همچنین لوله فاضلاب و هواکش باید در راستای هم و موازی باهم جایگذاری شوند که اگر مشکلی پیش آمد بتوان راحت تر آن را برطرف کرد.

اگر پس از مدتی سیستم لوله کشی دچار هرنوع مشکلی شد به تیم لوله کشی توالت فرنگی برچسب در تهران شهر مراجعه کنید تا با کم ترین هزینه از خدمات لوله بازکن های کاربلد بهره مند و در کوتاه ترین زمان اقدام به رفع مشکل نمایند.

برای لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی حتما لوله هایی را به عنوان هواکش در نظر بگیرید و تا ارتفاع بالای پشت بام ببرید و هیچ گاه هواکش را از پنجره بیرون ندهید چرا که با مشکلات گوناگونی از قبیل بوی بد دستشویی در منزل مواجه خواهید شد.

تنظیم هواکش در لوله کشی توالت فرنگی

همانطور که گفتیم باید هواکش را موازی با نصب لوله ها قرار دهیم.ارتفاع آن از سطح زمین باید به اندازه ای باشد که تعبیه ی مناسب هوا صورت گیرد لذا در صورت قرار گرفتن در ارتفاع پایین بوی نامطبوعی فضارا فرا میگیرد و سبب مشکلات آزار دهنده ای میشود.

لوله ها را با شیبی اصولی نصب کنیم

اگر لوله های منزلتان دچار گرفتگی شد و ما در سید خندان تهران هستید بهترین پیشنهاد ما به شما استفاده از لوله بازکنی برچسب در سید خندان می باشد که می تواند خود را فوری و در هر ساعت شبانه روز به شما برساند.

لوله ها باید با شیبی مناسب در راستای لوله کشی توالت فرنگی اتصالشان نصب شوند و حداکثر شیب آن ۴ درجه باشد زیرا در صورت عدم رعایت شیب لوله ها تقطی مناسب آب صورت نمیگیرد و آب به سختی به سمت چاه منتقل میشود و کم کم باعث جمع شدن فضولات درون چاه میشود.

زانویی ۴۵ درجه ، وسیله ای که هنگام تغییر مسیر لوله به آن نیاز پیدا میکنیم. البته اگر بخواهیم با زاویه ای به مقدار ۹۰ درجه لوله هارا به هم وصل کنیم باید از دو زانوی ۴۵ در جه استفاده شود تا گرفتگی چاه باعث بروز مشکلی تازه نشود. اگر شرایط طوری رقم خورد که فضای اذیت کننده ای ایجاد شد به تکنسین های شرکت ما مراجعه و در حداقل زمان مسئله ای که دامن گیرتان شده است رفع شود.

رعایت تذکراتی هنگام لوله کشی توالت فرنگی

۱٫قراردادن درب پوش در ورودی مجرای لوله فاضلاب

۲٫ممکن است با گذشت زمان درگیر مشکلاتی از قبیل گرفتگی لوله شوید بنابراین هنگام لوله کشی توالت فرنگی محل هایی را برای بازدید لوله قراردهید .

۳٫” بهترین راه تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی”  پر مطلب ترین تیتر در جست و جوی صفحات هنگام تعویض توالت ها است.

باز هم اگر گرفتگی لوله ها ی منزلتان برطرف نشد و شما در جنوب تهران هستید، فقط کافی است برای استفاده از سرویس لوله بازکنی جنوب تهران در سایت بچرسب روی لینک آن کلیک کنید تا درکمتر از یک دقیقه بدون واسطه با لوله بازکن آن منطقه تماس بگیرید.

۴٫سیستم لوله کشی توالت فرنگی  نه تنها در توالت های فرن.ی بلکه در هر کجای ساختمان نیاز به متخصص  و افراد کاربلد دارد. برای مثال شیب لوله را اگر به دلخواه خود و بدون هیچ آگاهی شروع به نصبش کنیم در آینده باعث بروز مشکلاتی می شود. پس در همان نقطه ی شروع بادقت و با ملاحضه کار کنیم.

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!