انواع فلاش تانک مطلوب برای توالت و چگونگی نصب و تعمییر فلاش تانک

آموزش های جامع فنی

انواع فلاش تانک مطلوب برای توالت و چگونگی نصب و تعمییر فلاش تانک

فلاش امروزه تانک‌ها به یکی وسایل بهداشتی حتمی توالت و توالت تبدیل شده‌اند . فلاش تانک عموماً در توالت‌های خارجی به کارگیری ‌می‌شد , ولی با دقت بدین اینکه به کار گیری از این وسیله بهداشتی‌تر بوده امروزه در توالتهای نشسته یا این که به عبارتی تخت نیز به کار برده میگردد و اکثری از اشخاص از آن به کارگیری میکنند .

روش کار فلاش تانک و ساختار آن

فلاش تانک از یک مبداء ذخیره آب و لوله انتقال آب به کاسه دستشویی , تشکیل می شود . کارایی آن بدین نوع است که با کشیدن زنجیر یا این که فشار دکمه تخلیه آب سوپاپ تخلیه جابه‌جا شده و آب با فشار در کاسه سرویس بهداشتی تخلیه می گردد و فضولات را با خویش به باطن چاه میبرد .

فلاش تانک ضد باکتری با آنتی باکتریال

صرفا تفاوت فلاش تانک‌های آنتی باکتریال با دیگر فلاش تانک‌ها در ساختار آن است که از مواد و مصالح آنتی باکتریال مستعمل شده‌است . این قضیه به بهداشت بیشتر فلاش تانک امداد می کند و سبب بهداشت بیشتر فلاش تانک می گردد .

فلاش تانک‌های دوگانه

فلاش تانک دوگانه خصوصیت خاصی دارااست . در فلاش تانک‌های دوگانه مخزن فلاش تانک به دو نصیب کوچک و بزرگ تقسیم‌شده و خروجی هر یک از این دو نصیب هم جدا قابل تهیه است . علت این دستور دسته به کار گیری از فلاش تانک و میزان آب مصرفی است . استفاده‌ کننده به سازه بر نیاز یک کدام از دکمه‌های کوچک یا این که بزرگ را میکشد . بنابراین حجم قابل‌توجهی از آب ذخیره‌سازی و نگهداری می شود . به کارگیری از فلاش تانک‌های دوگانه می تواند ۵۰ تا ۷۰ درصد در صرفه جویی آب تاثیر داشته باشد . این نوع فلاش تانک‌ها به دوزمانه هم پر اسم و رسم می باشند و کاربرد متعددی دارا‌هستند .

فلاش تانک توکار

فلاش تانک‌های توکار دسته دیگری از گونه های فلاش تانک‌ها است که ویژگیهای مختص خویش را دارااست و در منظر قرار ندارد . مخزن فلاش تانک توکار در دیوار قرار گرفته و دکمه تخلیه آب آن در دیوار درنظرگرفته شده شده‌است و مطلوب برای مکانها نامرتب و نهادها میباشد که دیگر جایی برای فلاش تانک اشغال نمیشود . این جور فلاش تانک‌ها برای استفاده در خانه نیز فراوان کارآمد می‌باشند به این دلیل که نیز فضای کمتری را اشغال میکنند نیز ظواهر بهتری به توالت شما می دهند و دستشویی و توالت را قشنگ می‌نمایند . ولی بایستی به‌این نکته نیز اعتنا فرمائید که در شرایطی که می خواهید از فلاش تانک‌ها تو کار به کار گیری فرمائید می بایست پیشین از اتمام کار تاسیسات توالت تان به تاءمل نصب آنان باشید . در واقع زمان نصب فلاش تانک توکار پیشین از پایان کار ساختمان است . یکی‌از بدیهای فلاش تانک توکار عدم دسترسی به آن و تعمیر آن است .

فلاش تانک اتومات

فلاش تانک اتومات هم گونه دیگری از فلاش تانک است که در بازار موجود هست . روش کار آن بدین صورت است که با گشوده و مسدود شدن درب توالت به طور خود کار استارت بکار میکند . فلاش تانک خودکار به میزان مشخص و معلوم مخزن آب را تخلیه مینماید . علت ساخت این جور فلاش تانک تمیز کاری بیشتر دستشویی است .

یکی‌از نکاتی با اهمیت هنگام به کار گیری از فلاش تانک اعتنا به میزان آب مصرفی این محصول ها است . به این دلیل‌که تنها ۲۰ درصد مصرف آب در توالت‌ها صرف تمیز کاری فردی می گردد و ۸۰ درصد سایر آبی رنگ است که در خروجی فلاش تانکها مستقیماً به فاضلاب تبدیل میشود و این میزان متعددی است . پس در تعیین فلاش تانک‌ها حتما این نکته را مورد اعتنا قرار دهید و در مصرف کمتر آب سختکوش باشید .
آیا در صورت فساد فلاش تانک توکار قابلیت تعمیر وجود دارد؟
تعمیر فلاش تانک توکار ممکن است؟
این سوال ( تعمیر فلاش تانک ) یک کدام از شایع ترین پرسش های مشتریان فلاش تانک توکار است .

در جواب بایستی اظهار‌کرد اولا در مارک های مشهور و کیفیت بالا معمولا کلیه تولیدها به ویژه مکانیزم انتقال آب باطن مخزن قبلی از ساخت انبوه هزاران ساعت مورد آزمایش قرار می گیرد و در مارک های پر اسم و رسم اروپایی داشتن گواهینامه های معتبرمستلزم گذراندن آزمایش های متفاوت از لحاظ مقاومت نسبت به رنج آب , مواد شیمیایی و املاح متعدد هست . در اینگونه تولید ها فساد زیاد نادر رخداد می افتد . فلاش تانک های اولین دارنده بالاترین استاندارد کیفیت قطعات فلاش تانک و یا این که آزمایش ۲۰۰ هزار توشه به کارگیری فارغ از فساد می باشند . شرکت اولی از معدود تولید کنندگان فلاش تانک است که برنده به دریافت این دسته گواهینامه کیفیت شده‌است .

درحال حاضر در حالتی که مکانیزم فلاش تانک توکار حاد شد چه کنیم؟

در سیستم فلاش تانک توکار , میتوان از روش جدا کردن کیبورد به همگی قطعات درون مخزن دسترسی پیدا کرد .

این قطعات به راحتی قابل بده بستان اند . ولی سفارش میشود کار نصب و یا این که تعمیر تنها به وسیله اشخاص خبره صورت گیرد .
بده بستان شیر پرکن مخزن فلاش تانک

در صورتی‌که شیر لبریز کن مخزن فلاش تانک حاد شود , فلاش تانک یکسره کار می کند و شاید آب رمز ریز شود . خوشبختانه ردوبدل این شیر کار چندان رنج نیست و هر شخص در منزل می تواند آن را انجام دهد . واجب نیست تجربه لوله کشی داشته باشید و زمان متعددی هم نخواهد گرفت . برای این کار به قطعات جایگزین , ابزار اول و پاره ای شکیبایی نیاز دارید .

قطعه معیوب را باز نمایید
شیر آب محل ورود را ببندید
در تعمیرات فلاش تانک پیشین از انجام هر کار , می بایست آب محل ورود را جدا نمود . معمولا یک شیر پیسوار در کنار یا این که پایین مخزن قراردارد و به امداد شلنگ وظیفه آبرسانی به مخزن را بر عهده داراست . معمولا شیر با چرخاندن ساعتگرد بسته میشود . شیر را بدون نقص ببندید .

آب مجود در مخزن را خالی فرمایید

بعداز آنکه از مسدود شدن شیر محل ورود اطمینان حاصل کردید , سیفون را بکشید تا همگی آب باطن مخزن خالی گردد . بعداز این‌که آب خالی شد , درپوش مخزن را بردارید . در بیشتر گونه ها برای این کار به ابزار خاصی نیاز نیست و فقط با دست میتوان این کار را انجام بخشید . با یاری یک تکه پارچه می توانید آب مانده کف مخزن را نیز کم آب نمایید . همین اندازه آب کم بعداز این که شیر را باز کردید از مخزن خالی میشود و کلیه جا را تر می‌کند . در حالتی که صبر یا این که وقت کم آب کردن آن را ندارید , هنگام باز کردن مهره مخزن یک سطل ذیل آن قرار دهید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!