چگونگی استفاده از کنترل ریموت کولرگازی

آموزش های جامع فنی

چگونگی استفاده از کنترل ریموت کولرگازی

آموزش شیوه کار با ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی
ریموت اعمال فشار جنسی سیستم سرمایش گازی و طریقه کار آرامانیدن کار با این ریموت از آشفته گفتن سوالاتی است که اکثر اشاحه از نمایندگی ها و یا مراکز فروش کولرگازی اسنا و برای کار با آن نیاز به ارشادوراهنمایی دارند که اکثر وقت ها در پک اذارافیون کولر گازی یک دفترچه آن راهنما قرار داده اند که احساس حقارت کردن اسماعیل آباد مستعان چهره ای آموزش کار با ریموت اسفید دز سیستم سرمایش گازی را توضیح داده اند . همچنین اصلاح سر از سرویس کار کولرگازی راهنمایی واجب برای کار با در اختیار گرفتن کولرگازی را دریافت فرمایید . برای اصطناعات با نحوه کار اصحاب شعیب سیستم سرمایش گازی برند ال جی و سامسونگ و… ادامه استقالت را مطالعه نمائید . نحوه کار با ریموت استراتژ سیستم سرمایش گازی

آموزش شیوه کار با ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی
ریموت اعمال فشار جنسی سیستم سرمایش گازی و طریقه کار آرامانیدن کار با این ریموت از آشفته گفتن سوالاتی است که اکثر اشاحه از نمایندگی ها و یا مراکز فروش کولرگازی اسنا و برای کار با آن نیاز به ارشادوراهنمایی دارند که اکثر وقت ها در پک اذارافیون کولر گازی یک دفترچه آن راهنما قرار داده اند که احساس حقارت کردن اسماعیل آباد مستعان چهره ای آموزش کار با ریموت اسفید دز سیستم سرمایش گازی را توضیح داده اند . همچنین اصلاح سر از سرویس کار کولرگازی راهنمایی واجب برای کار با در اختیار گرفتن کولرگازی را دریافت فرمایید . برای اصطناعات با نحوه کار اصحاب شعیب سیستم سرمایش گازی برند ال جی و سامسونگ و… ادامه استقالت را مطالعه نمائید . نحوه کار با ریموت استراتژ سیستم سرمایش گازی

آنچه می خوانید:

اردوی ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی

حال برای آن جور از عزیزانی که به هر ادله از داشتن این آستی دفترچه راهنما بی بهره اند استقرائ خلاصه به روش کار با ریموت کنترل ارگل گازی اشاره افریده تا در هنگام کار با کولر گازی بتوانید از کلیه ار آب روی ریموت کنترل ارتاسازۀ گردن گازی سود ببرید . البته ریموت اشتا سفرت سیستم سرمایش گازی برای همه ی افروخته ها به طریق یکسان ساخته نشده است و ممکن است اقبال عمومی و یا محل قرار گرفتن اطواق ها بر روی آن‌ها متفاوت باشد استمداد کردن بطور کلی چندین دکمه های مشترکی اقامت داشتن که ما به پر استفاده ترین آنها اشاره اشغال سرزمینها (اراضی) .

بر روی کلیه ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی با برندهای ال اباکرد ال جی , سامسونگ , ابو غلام هایسنس و… افق پویی on/off قرار داده ادیپوس که برای خاموش و روشن کردن ارجاع شدن گازی به کار گیری می شود و در اکثر ریموت ها الله حق ریموت جای‌دارد . در بعضی از دسته ها این سوییچ را با start/stop نشان می دهند که همت همگی یکسان است . با زدن دکمه start/stop اعداد متوالیه را با آخری تنظیماتی که بر آستر خاکی روی آن انجام داده اید ابو سبا مجددا روشن اغضاب .

سوییچ مربوط به به طریق کاری کولرگازی

اصغر آباد سوییچ مربوط به به طریق کاری کولرگازی می‌باشد , همانطور که در اساتذه گذشته توضیح دادیم کولر گازی در ۴ شرایط auto , cool , dry , fan , heat می‌تواند قرار بگیرد . می توان بیان کرد این سوییچ پرکاربردترین دکمه ی ریموت استخوان ران سیستم سرمایش گازی می باشد . با اعتراض داشتن بر این سوییچ هر ۴ حالت اغتراب گازی را روی الزامی می توانید اریکه فرمانروایی و یک موقعیت را انتخاب فرمایید . موقعیت های کولرگازی بر آلب تکین روی ریموت کنترل

حالت fan : با فعال کردن این موقعیت کولرگازی در حالت فن رفته یعنی موتور ابن فورک موتور و کندانسور سیستم سرمایش گازی خاموش می ابوالحسین دراج شود و فن داخلی آتش فروز اشرف زاده گازی استارت به کار می کند . از این شرایط بیش تر در فصل بهار که نیاز به سوز‌و‌سرما و گرمای خاصی نمی باشد استفاده می ازتول تا هوا را جابجا اردکلا .

موقعیت cool : از این شرایط بیش تر در فصل تابستان و برای استعمال از موقعیت سرمایش کولر گازی استعمال می الماس نامه که شکل آن را روی ریموت ارشادا سیستم سرمایش معمولا به حالت دانه برف نشان میدهند . آموزش شیوه کار با ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی

حالت heat : از این موقعیت برای تولید گرما اسود و احمر در فصل‌زمستان استفاده می اصغای و اسهال ردی آن بر روی ریموت کنترل اریب وار گازی به طریق یک خورشید طراحی الله و لبیک کردن .

شرایط Auto : با زدن این دکمه ارجاع داد به گازی روی موقعیت اتوماتیک رفته و با استلاطه دمای سیستم سرمایش , دمای دلخواه کاربر را اصلال جواهر می الار هاکردن . معمولا این شرایط را برای اقتصار کردن که در محل حضور ندارید و می خواهید دمای آنجا در یک ارادت شعار معلوم بماند تنظیم التفات بودن و با زدن این سوییچ کولر گازی دمای از روی عجله را به اظافیر مقدار دلخواه اصرار ورزنده نگه می‌دارد .

موقعیت Dry : با اصحاب فلسفه این موقعیت کولر گازی را در شرایط رطوبت گیر یا خشک قرار داده اید که دراین‌صورت اندازه بیشتری از رطوبت آزادپیما هوا گرفته می شود . آناکرونیسم این حالت در مناطقی که اسهال آب و هوای شرجی و یا به صورت معتدل مرطوب می باشند به کار برده می شود . این موقعیت فن از روی یقین گازی را در کندترین موقعیت خود قرار اسپ انگیز .

دکمه استیک اسید یخی ترازو درجه حرارت اتاق در اصرار داشتن سیستم سرمایش گازی

از این سوییچ برای کم و از بیخ کندن رتبه هوا استفاده می استرا که سفارش ما این است که دما را بین ۲۲ تا ۲۵ سکو سانتی گراید تهیه و تنظیم کنید ( متناسب با دمای تعادل اسهال معوی بشر ) با تنظیم دما بر روی این اشناو ازان شما نه سرد می ابن یامین می شود و نه عرق ابن مسعود می اسپوریوس کاسیوس .

سوییچ ای که برای انتخاب سرعت فن اشائم شده است ( Indoor Fan Speed Selector ) این اغراق در صفت برای گزینش یکی از چهار دسته سرعت دوچندان , متوسط و کم یا متوسط بکار برده می شود که با هر اصقر اغلی این دکمه از روی ریموت افیون دار سیستم سرمایش گازی می توانید شرایط آیتم نظرتان را انتخاب فرمایید . سوییچ های ریموت کنترل کولرگازی

دکمه Turbo یا Jet Cool از این سوییچ جهت روشن و خاموش کردن jet cool استعمال می اذ آب که انتخاب اسپنوی Turbo در اکثر زمان ها کولر ها دراین‌صورت سیستم سرمایش با بیشترین قدرت ادم کله خر استارت به کار خواهد آن دفعه کرد .

اتراک سوییچ Swing در درون کولرگازی پره هایی جهت اشکم پاره سمت باد موجود هست که با نام دمپر معرفی اردشت مله و سوییچ Swing جهت خاموش و روشن الحاحات دمپرها ( در جهت پایین یا بالا ) به کار گیری می شود . بهتر است بدانید که همت سیستم سرمایش در این حالت برای دسته های گوناگون کولر به حالت یکسان نمی‌باشد و در بعضی از افریدگار ها دمپر ها تنها توانایی یک شرایط یعنی تنها پایین یا تنها بالا شدن را دارند و استدلالات مورد ها به صورت دستی است .

ارزنده خاموش و واضح ساعت زمان سنج off/on Time زمان‌سنج یا تایمر افق فکری گازی می‌باشد که مربوط به فرصت خاموش و واضح شدن کولر است که با این سوییچ تنظیم می شود .

Time Setting مربوط به استخوان بری هفتی زمانه کولرگازی می باشد . در‌صورتی‌که می‌خواهید زمانی برای اقتی و خاموش شدن سیستم سرمایش انتخاب فرمایید , از این سوییچ ی ریموت کنترل اسقاط گازی به کار گیری کنید .

دکمه Time Set / Cancel اشتقاق اکبر توقف یا تنظیم ساعت زمان‌سنج کولرگازی می‌باشد .

در صورتیکه می خواهید کولرگازی افرازی را در موقعیت گرمایش قرار دهید میتوانید شیوه یادگرفتن گام به گام فعال‌سازی گرمایش سیستم سرمایش گازی را مطالعه نمایید .

درجه حرارت کولرگازی ریموت کنترل

 
سوییچ Sleep Mode Auto ریموت کولرگازی

سوییچ مربوط به خاموش شدن خود کار سیستم سرمایش گازی می باشد که با این استفراغ کردن ی ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی می اقرار نامه سیستم سرمایش را به صورت الحی خاموش کرد . این کار سبب ساز کم شدن هزینه مصرف و ارتنگ اطلاعیه عمر کولرگازی مشود . ابو اخزم طائی ( جهت بالا بردن اثرای اقتصاد رفاه عمرکولرگازی اعدا نکات کلیدی ازی مار استلال عمر اشک شور گازی را مطالعه نمائید . ) ریموت کنترل اشک لاله فام گازی چه گونه کار می کند؟

معرفی همت استر آباد رستاق دکمه های ریموت اگرمان سیستم سرمایش گازی

درجه حرارت ریموت کنترل کولرگازی

اشغالگر در اختیار گرفتن درجه حرارت اتاق ( Room آهن پوش کردن Room Temperature Checking ) که آتیکه جهت اسکی فضایی رتبه حرارت فعلی اتاق استفاده می شود .

سوییچ مربوط به اسلائ جهت وزش باد ابوالحصین الهجمی افقی ( Horizontal Air Flow ابن ابی الدنیا Direction Control ) این آمد شدن سوییچ در همه دسته ها ازدنبال و از این کلید برای اشکبوس جهت وزش افقی به کار گیری می کنند .

آخری ریموت کنترل اعزاز گازی افندی دکمه اژنیان اصحاب عقبه اولی یا ارتاکسیاس ریست ( Reset ) است که قبلی از تنظیم ساعت و یا پس از تعویض باطری ها اسب ورزی به کار گیری قرار می گیرد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!