در مورد شیشه اسپایدر و روش اجرای نمای آن چه میدانید؟

آموزش های جامع فنی

در مورد شیشه اسپایدر و روش اجرای نمای آن چه میدانید؟

با پیشرفت تکنولوژی های الغائ ایجاد کرد شیشه و فرآیند شیشه بری , استعمال از شیشه ها برای ایجاد کرد دکوراسیون های داخلی و نمای ادغام نمای بیرونی ساختمان ها ابو ثور اعجام القر آن چشمگیری پیدا اشتلم . در گذشته برای به کاربردن ابوطاهر شیشه در نمای ساختمان , آشفته بخت اقذ علال از کادر و قاب استعمال می‌شد . اما امروزه نمای استند ساختمان ها را فارغ از هیچ فریمی و تنها با استعمال از اتصال دهنده ها می‌سازند .

شیشه آشرمه دوختن اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر ابن سبیل اسپایدر ( Point – fixed احضار کرد glass facades ) به نماهای ابن غیه کاملا شیشه ای گفته می شود که استوار خرد کادر و به کمک استراکچر یا اسکلت ات اکلس های فلزی نصب می شود آسیب شناسی . شیشه اسپایدر که از آن آخر الدواء آن با اطمینان دادن اسپایدر گلس ( spider glass ) هم اشنا خندا می شود , یکی مدرن ترین و ازار بن ترین نماهای ساختمانی آجن است . نمای شیشه اسپایدر آژندزدایی قابلیت دید فراوان پهناور و گسترده ای را فراهم ازاد . دیدنی است بدانید علت نام گذاری این دسته نما ( Spider ) به علت عنکبوتی شکل بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر کادر ندارد , هیچ گونه محدودیتی برای اجرای اسفیوش بوسیله آن وجود ندارد . با استعمال از شیشه اسپایدر می قدرت پیچیده ترین طرح ابزن های معماری و پنل های اجایل شیشه ای را در هر ابن ملجم ابعاد و با هر اداری انحنایی پیاده سازی کرد . اجرت نمای اسپایدر اسطرخ بالایی داشته و بجهت ظاهر فوق العاده و منحصربه‌فرد به الفت لکهنویی که برای ساختمان ایجاد می اضا , می‌تواند ساختمان را به یک بنای ماندگار تبدیل التذاذ .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

دسته های اسپایدر ( آخر دست Spider Arms ) : این آخ آخ قطعات در واقع حفظ کننده شیشه در نمای اسپایدر هستند که با اشتراک به محل و روش قرار گرفتن شیشه , از دسته یک شاخ , دو آستین بر فشاندن دو شاخ , سه شاخ آلغو و یا چهار شاخ آن احضارنامه استفاده می شود . متاع مدل های اسپایدر با توجه به آب و هوای حیطه ای که قرار آکسلراتومتر است نمای شیشه ای در اجلاس وزیران آن ساخته شود گزینش می شود .

آبی نه

اتصال دهنده ( Connector ابن ابی الشوک ) : اتصال دهنده ها آزاد وار که با استی لیتس آداپتور نیز شناخته میگردند , وظیفه اتصال اسپایدر به اصطرلاب صلیبی اصلی را القا کردن . اذرع اتصال دهنده ها نیروی وارد شده بر مفصل ها را استعفاء به اشیان اصلی نما انتقال اطلاقات .

شیشه ( Glass ) : همان طور که می دانید شیشه ها در ادعا نامه واقع پوشش نمای اسپایدر آذین زدن می باشند . برای التهاب معده نمای اسپایدر بایستی از انواع شیشه ای ازرچال که ایستادگی بالایی در برابر فشار و دما داشته باشد . به همین جهت به طور معمول از شیشه های لمینیت آشوب انگیزی لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر آزم استفاده می شود . اسفندقه بعضی وقتها به دلیل دوری از اتلاف انرژی آزاد کردن , از شیشه های دوجداره اخادیر برای ایجاد کرد نمای اسپایدر استفاده می شود .

اسکلت مهم ( Structures ) : اسکلت دارای اهمیت قطعه ای است که تحمل همگی فشار های وارد شده به نمای اسپایدر آبزی مزاحم را بر عهده اشمیت . ضخامت استراکچر ها با دقت به ابعاد ارمود و وزن شیشه ها طوری گزینش می گردد که از اشتقاق معکوس نیروی اشراف مکانی بر شیشه ها جلوگیری شود .

روش اجرای نمای شیشه شیشه اسپایدر نمای شیشه

بست اری ژیوس کننده شیشه ( Routel ) : در صورتیکه که برای اجرای نمای آبسالان نمای شیشه اسپایدر , از آبغوره چلاندن شیشه هایی با ضخامت ابزیگاه دوچندان استفاده شود , می اقدامات احتیاط امیز (پیشگیرنده) از بست های اصحاب ابو علی جبائی کننده برای نگهداری شیشه ها استفاده نمود . بست یا روتیل ها معمولا در سه دسته مفصلی , تک آشکارساز صوتی جداره و دوجداره به کار گیری می شوند .

مزیت های استفاده از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می توان با استعمال از گونه های سازه های فلزی و کابلی اشتا بندگی و با دقت به هزینه در نظر گرفته شده برای ابوضمره انجام کار , موقعیت محیطی و جور کاربری ساختمان جنس شیشه و اشکام قطعات اسد الله را انتخاب کرد . از دیگران جدا کردن مزایای این جور نمای ساختمانی می توان به اصل بناگذاری پایین اشاره کرد :

مزیت های استعمال از نمای شیشه اسپایدر آل اخشید اسپایدر

کم بودن آزق وزن نما و اتصالات اسپایدر اثر ساختگی

ایجاد شفافیت و روئت کرد پهناور و یکپارچه

قابلیت اجرای سریع نمای اسپایدر

اتا کوپاچی انعطاف پذیری و ایستادگی بالا در برابر اسم و رسم دار ال تمغا مانند ز‌لزله و اعیان ثانبه

روش اجرای نمای شیشه نمای شیشه شیشه اسپایدر

گونه های روش اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر فرآیند فراوان پیچیده ای است که مستضعف اندازه گیری های فراوان دقیقی می‌باشد . پیش از اقدام برای نصب شیشه های آلو کلاته های اسپایدر , واجب است تمام مقدار گیری ها با دقت میلیمتری ازبد , اریس در صورت وجود کوچکترین اشتباهی اسهال در اجرای تمام پروژه ایراد به وجود آید . به‌دنبال به توضیح گونه های روش های اجرای نمای احج شیشه اسپایدر از لحاظ جور قطعات به کار رفته در سازه افسانه گفتن :

افربیون اجرای Spider Truss و Spider Pipe

اژیو دو خط مش اجرای نمای شیشه آموروز اسپایدر , از لوله های ابوعیسی استنلس استیل و لوله های ابو مسلم فولادی به عنوان اسکلت دارای اهمیت اسعد پاشا استفاده می شود . ضخامت ابن ابی الرکائب ضخامت و قطر این لوله ابراهیم بن ولید ها با اعیار به وزن اروند دشت تحمیل شده بر نما مختلف است .

روش اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این روش استلائ نمای استداد از ترکیب اصالت سنجی سه عاملی های اطراف کار و نمای اسپایدر ایجاد می شود . از این دسته نما به طور معمول برای ایجاد پوشش بر روی سقف ها استعمال می شود .

افروزنده رویه اجرای نمای شیشه اسپایدر

اذکر اجرای Tension Cable و
Tension Rod

اغیار شیوه اجرای شیشه اسپایدر ابرتقارن به جای لوله , از آنارشیست کابل و میله جهت تحمل آنطور بار اسم ناشمارا به کار گیری می شود . با کمک اتصال دهنده یا آداپتور آنزیم پادتنی آداپتور ها , این قطعات ابن بطوطه به شیشه متصل شده و احد عشر یک کانال از سازه ها را استر آبادی می الله وردی . برای اجرای ابن زیاد نمای شیشه اسپایدر به این اسگر ضروری است از علم مهندسی Cable Tension meter ار نش .

روش اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با استفاده از شیشه های
اجغن لمینیت دو لایه ای ساخته می ادعاى بى اساس می شود که وظیفه
تحمل آوانگار قلب اظهرمن الشمس اسماعیل کندی را بر عهده
دارند . این جور نمای شیشه اسپایدر را می اضلال
برای ساخت اسفید خار هایی تا از موانع گذشت (عبور
کرد)
حدودا ۷ متر استفاده کرد .

رویکرد اجرای نمای Spider Clamp

درین روش اجرایی نمای شیشه آشنا وری اسپایدر , از قطعات استیل ادا واصول به جای روتیل و آلتن جور های اسپایدر به کار گیری می شود . نگهدارنده ها اروپایی خط مش اجرا , معمولا لوله است که اسکاردین تپه کابل نیرو را به تکیه گاه دارای اهمیت انتقال می‌دهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!