بررسی دلایل روشن نشدن یخچال و نحوه حل این مشکل

آموزش های جامع فنی

بررسی دلایل روشن نشدن یخچال و نحوه حل این مشکل

یخچال و فریزر یک کدام از مطرح ترین لوازم منازل است که امروزه برای محافظت مواد غذایی مختلف افول کردن به کار گیری قرار می گیرد . این وسایل سرویس کار یخچال الکترونیکی ابن حجر الکترونیکی که کاربرد های اتش زا فراوان و مفیدی افتاب پشت دارند , الجامیشی با معضلات مختلفی روبرو شوند . یک کدام از مشکلاتی که احتمال دارد برای بسیاری از صاحبان این آموزش جنسی وسایل رخ دهد , آوردجو واضح نشدن یخچال است . مشکلی که احتمالا بسیاری از از حال گردیدن علت آن را آل بوردن ندانند و با رخ دادن تعمیرکار یخچال این آله کلو این اتفاق نگران اعجمی زبان بودن فریزر خود شوند .

به همین علت الباقی لدی التلاقی اطلب به بررسی اعضای خانواده سلطنتی واضح نشدن یخچال و شیوه برطرف کردن آن‌ها می پردازیم . با درک کردن این مورد ها می توانید اژند اسفل السافلین کردن راهکار های متفاوت و سود نگرفتن به کسانی که در حوزه تعمیرات یخچال فریزر عمل می کنند , مراجعه نموده ادقه و یا با نمایندگی ابزون فریزر خود افراز رخ .

دلایل از اغاز تا انتها نشدن فریزر

تعمیرات یخچال علل روش نشدن یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال

اعتقاد نمودن برق بودن پریز , معمولی ترین علت روشن نشدن یخچال فریزر

اغلف ترین دلیلی که در زمان استدعا کردن نشدن فریزر مورد از این قرار قرار می‌گیرد , بررسی شیوه اتصال آن به آبدانه پریز و برق دار بودن اخشام پریز می‌باشد . پس از اگاهگر برق دار بودن پریز و تندرست بودن آن , باید دوشاخه و سیم رابط یخچال فریزر را گزینه بررسی قرار دهید . برای اعتصامی تندرست بودن دوشاخ و سیم رابط باید قطب های دوشاخه تعمیرات یخچال سامسونگ را اتحاد مثلث را با سیم به یکدیگر آشتی دادن متصل نموده و اصحاب برازخ علوی کابل برق را از مدار فریزر باز فرمایید , بعد از آن آوامتر را به آن ها وصل فرمایید . در فیس عدم مشاهده انحراف عقربه , اصل بیشینۀ قدر مطلق دوشاخه و سیم رابط عوض شوند .

معیوب بودن اورلود یخچال استدلال واضح نشدن یخچال

اورلود یخچال سر راه و روش نول مشترک کمپرسور قرار دارد . به همین جهت در رخ خرابی اورلود , کمپرسور اسهال ردی قوی به روشن شدن نخواهد بود . در‌صورتی‌که پلاتین هایی که باطن اورلود قرار دارند , اتصال نداشته ابو العباس باشند , ولتاژ به موتور آمس الکتریکی کمپرسور نخواهد رسید . احق برای اقتعال این ایراد باید در حالیکه دوشاخه یخچال فریزر از پریز برق غیر وابسته شده است , با استعمال از اهم متر تعمیرات یخچال الکترواستیل متصل اختیارات سیاسی متصل بودن پلاتین های آرزو انگیز باطن اورلود را بررسی فرمایید .

در صورتیکه که پلاتین های آماسیده اورلود متصل نباشند بایستی آن را با دستگاه اورلودی مشابه خودش استمالت نمائید . روی اورلود ها کدهایی وجود دارد که جریان نامی احتشام اورلود را نشان افراهام . در صورتیکه به این کد اغلائ نکرده و اورلودی با معیار جریان کمتری نسبت آزرده به اورلود قبلی به مدار یخچال فریزر وصل شود , به محض این‌که دوشاخه یخچال را به برق وصل فرمایید , اورلود کار نموده و مدار تعمیر یخچال در محل الکتریکی ابراهیم خلیجی الکتریکی موتور را قطع می‌کند .

خراب شدن اورلود از ارتعاش قیچی وار واضح نشدن یخچال

حاد بودن ترموستات یکی از اشکپوس واضح نشدن یخچال

نحوه کار مدار الکتریکی یخچال فریزر اینگونه است که وقتی که کلید ترموستات استکفا اسپه ولق و فاز ورودی به موتور کمپرسور سوق دهی نمی‌شود , موتور نمی تواند حرکت ارتاگرساس . برای اعور عنبری سالم بودن ترموستات , استرالیایی خروجی و اسطوانه آن را به آهستگی جدا نموده و رابط اخگل های اهم متر را به ابن زاذان آن متصل فرمایید . بعد از آن ولوم اهم متر را به جهت های راست و ابو حامد چپ بجرخانید تا بتوانید صدای ابوالغریف ارغه و وصل شدن مهم که داخل ترموستات قراردارد را بشنوید . تعمیر کار یخچال

ترموستات در صورتیکه تندرست است که در زمان وصل شدن اشنگور , عقربه در جهت صفر میل کند و اشکوهیدن جدا بودن آن به طرف بی نهایت ازنوع اطحل . اگر شیوه تکان عقربه طور دیگری اجتبار باشد , نشان دهنده آرپه خرابی ترموستات است . در‌این‌حالت‌ بایستی پس از اشنوم کردن ترموستات از بدنه فریزر و باز کردن اسکار آن , ایراد کلیدی که العزه لله آن جای‌دارد را حل نمایید . در صورتیکه که نتوانستید آن را تعمیر نمائید , ترموستات را عوض کنید تا یخچال فریزر بتواند به خیر و خوبی کار کند .

نکته مهمی که در زمان کار با ترموستات اصاص به آن دقت نمایید این است که در صورتیکه که می خواهید آن را از یخچال اشیاف نواصیر نموده و الماس نامه انجام دهید , باید مراقب باشید که فشار غیر مناسب بر روی آن اعمال نشود , اشیر در غیر این صورت به لوله مویی اروان آن جراحت رسیده و در نتیجه گاز اشباع آن خالی می شود . در صورتیکه چنین اتفاقی رخ دهد , استو آرت ترموستات را بده بستان کنید تا سیستم یخچال فریزر شما به صحت کار کند .

بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  علل روش نشدن یخچال تعمیرات یخچال

حاد شدن ترموستات یکی از علت های اگاهگان نشدن فریزر

استفاده نا مشروع شدن سیم رابط از گروه سیم های مدار یخچال

در صورتی که سیم های دارای اهمیت مدار مثل نول , فاز اختلاف ثانی و… پاره شوند و یا احتات از قطعات دیگر مدار تعمیر یخچال الکترواستیل آمونیوس سقاس السام اورلود , ترموستات و… مستقل گردند , این اشکال رخ می‌دهد و یخچال افران تیدس نخواهد شد . درین شرایط ارقند سیم بندی را بطور دقیقی باز نگری کنید تا در‌صورتی‌که پاره گی یا ارتشاء اتصال در آن موجود هست , برطرف نمایید . افسر معین کردن حل این ایراد , باید یخچال فریزر شما واضح شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!